21 februari 2014

inspiratie; quotes

Quotes, ik ben er dol op! Een of twee zinnetjes die helemaal uitdrukken hoe je je voelt, of het gevoel als je de hele wereld aan kan. Vandaag deel ik een paar die ik heel mooi vindt.
Oké, laten we beginnen. Kijk je mee?






Deze vindt ik HEEL belangrijk. Iedereen die altijd maar bezig is met zijn of haar gewicht, en zo dun wil zijn als een model. Zelf maak ik me er ook wel is schuldig aan dat ik een week lang elke dag op de weegschaal ga staan en ik heb ook wel apps voor afvallen (ik gebruik ze niet veel, maar het idee is net echt goed). Maar het moet absoluut geen dagdeel in beslag nemen of een dagelijkse bezigheid zijn. Daarom JE BENT GOED ZOALS JE BENT!



 Deze geld ook voor veel mensen. Sommige vechten altijd maar door en andere geven  na de eerste keer al op. Als je iets echt wil, moet je doorzetten en je wil is al 50%!












Deze vindt ik ook mooi. Ook een mooi vervolg op de vorige. Als je nooit op wilt geven, moet je positief blijven, en blijf geloven in jezelf.












Hierbij kan ik niet echt een uitleg geven, ik vindt het gewoon een mooie quote.
















Hopelijk vonden jullie het leuk!
Wat is jou favoriete quote?

loves,

RooZzz,



















2 opmerkingen:

  1. Mooie quotes! Mijn lievelings quote is: 'Use your smile to change the world, don't let the world change your smile'

    Of deze: 'The only ship i need is a friendship'


    xxx-Noa

    BeantwoordenVerwijderen